IBCS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zrealizowała projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pn. „ibcsDock/ibcsCloud: zautomatyzowany system rejestracji przepływu towarów w magazynie”.
Wydajniejsze skanowanie D1 w trudnych warunkach.
Sprawdź, jak czytniki kodów kreskowych oferowane przez IBCS Poland uwolnią Cię od tych problemów i zwiększą wydajność pracy Twojego magazynu.
Zebra LI2208 to szybkość i niezawodność w każdych warunkach
Sprawdź, jak bardzo czytnik LI2208 przyspieszy procesy i zredukuje ryzyka przestojów w Twojej firmie.
Zebra LI3678 SR zapewni Ci jeszcze większą wydajność
Z tym czytnikiem Twoi pracownicy mogą:
Całą serią skanerów możesz zarządzać na odległość. Aktualizacje, konfiguracje, formatowanie i kontrolę stanu baterii przeprowadzisz poprzez bezpłatne narzędzia 123Scan2, Scanner Management Service i PowerPrecision+.
Masz pytania? Chcesz sprawdzić inne urządzenia oferowane przez IBCS Poland i przekonać się, jak wpłyną na sprawność i niezawodność procesów logistycznych w Twojej firmie?
Jeśli w biznesie cenisz sprawdzone technologie, które pracują na Twój zysk nieprzerwanie przez wiele lat, czytniki Zebra są dla Ciebie.
Zaufali nam
Do realizacji wdrożenia zgłosiło się wielu oferentów. Jednak zakres rozwiązania proponowanego przez IBCS Poland, a także dodatkowe elementy związane z monitorowaniem i zarządzaniem siecią w ramach tych funkcjonalności, zdecydowały o wyborze właśnie tego rozwiązania – tłumaczy Zbigniew Koplin z Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy.
Co warto podkreślić, wydajność magazynu wzrosła powyżej zakładanej wartości. Przyczyniło się to do realnych oszczędności finansowych. Jesteśmy w pełni zadowoleni z wdrożenia i jego efektów oraz współpracy z IBCS Poland.
Zgodnie z założeniami, poprawiła się ergonomia pracy, zmniejszyła się liczba błędów, a procesy magazynowe zostały zoptymalizowane. Technologia pick-by-voice przyczyniła się również do przyspieszenia zbiórki i etapu wydania towarów, a także do wzrostu wydajności i efektywności kompletacji.
System jest scentralizowany i łatwo zarządzać nim z jednego miejsca. Generuje on nie tylko oszczędność środków, ale również oszczędność czasu – wcześniej wydruk ręczny wykonywany był przez pracowników i operatorów wszystkich stanowisk. (…) Uniwersalna architektura znacznie skróciła czas przestojów, ułatwia prace serwisowe i dodatkowo w dużej mierze wyeliminowała ludzkie błędy.