IBCS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zrealizowała projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pn. „ibcsDock/ibcsCloud: zautomatyzowany system rejestracji przepływu towarów w magazynie”.

Zobacz więcej

E-commerce

Rozwiązania logistyczne zapewniające sprawną obsługę masy drobnych zamówień i zwrotów.

e-commerce – rozwiązania logistyczne zapewniające sprawną obsługę masy drobnych zamówień i zwrotów - IBCS Poland - systemy logistyczne

Czy zauważasz w e-commerce niepokojący wzrost:

  • liczby zwrotów kosztownych w obsłudze,
  • ryzyka błędów związanych z realizacją coraz większej liczby drobnych zamówień w krótkim czasie,
  • liczby pomyłek, ponieważ pracownicy muszą zapamiętywać wiele informacji naraz,
  • chaosu komunikacyjnego, tworzącego nieporozumienia i zmuszającego do decydowania w oparciu o nieaktualne informacje,
  • czasochłonności pakowania,
  • liczby blokad i przestojów spowodowanych słabą integracją z systemami kurierskimi,
  • liczby przypadków braku towaru, które obniżają rentowność biznesu,
  • kosztów kadry i sprzętu, obniżający rentowność przedsiębiorstwa, 
  • opóźnień na magazynie hamujących rozwój biznesu,
  • ryzyka wypadków oraz incydentów bezpieczeństwa, z powodu tempa pracy z małymi zamówieniami i transportu wszystkich towarów przez pracowników,
  • liczby ginących narzędzi, z powodu dużej rotacji pracowników i szybkiego tempa pracy,
  • frustracji menedżmentu tym jak przestarzałe rozwiązania logistyczne osłabiają pozycję firmy na rynku?

Chcesz zamienić te obciążenia na wydajne i niezawodne rozwiązanie magazynowe dopasowane do specyfiki e-commerce? Wybierz IBCS Poland, integratora z ponad 20-letnim doświadczeniem w Polsce i Europie Środkowej.

    form-icon
    Masz pytania?
    Skontaktuj się z nami
    Imię i nazwisko*
    E-mail*
    Telefon*
    Wiadomość


    Myślisz o inwestycji w rozwiązania magazynowe? Zwróć uwagę na ryzyka.

    • Rozwiązania niedostosowane do potrzeb Twojego biznesu wygenerują nadmiarowe koszty, utrudnią pracę i wydłużą onboarding nowych pracowników.
    • Współpraca z wieloma małymi lub wąsko wyspecjalizowanymi dostawcami sprawi, że prawdopodobnie nie uzyskasz osiągalnej wydajności, konkurencji łatwo będzie Cię prześcignąć, wdrożenie będzie się przedłużało z powodu trudności we współpracy pomiędzy dostawcami, a w przyszłości, naprawy gwarancyjne mogą się przedłużać.
    • Zakup rozwiązań niezgodnych ze standardami GS1 może narazić Cię na koszty z powodu niezgodności z normami.

    Nie ryzykuj. Wybierz wdrożenia kompleksowe z IBCS Poland. Jesteśmy integratorem rozwiązań dla firm e-commerce takich, jak Twoja. Projektujemy systemy optymalne biznesowo. Dostarczamy oprogramowanie i sprzęt. Instalujemy, testujemy i otaczamy ochroną serwisową gwarantującą ciągłość pracy Twojej firmy.

    Porozmawiaj z konsultantem

    Współpracując z IBCS Poland, możesz liczyć na szybką i gruntowną analizę środowiska Twojego magazynu.

    Dzięki historii ponad 1500 wdrożeń w czasie ponad 20 lat, potrafimy zdiagnozować słabe punkty procesów logistycznych w e-commerce, aby zaproponować i uzasadnić innowację oraz zapewnić wymierne usprawnienia.

    • Optymalizacja istniejących rozwiązań, np. audyt sieci LAN/WLAN.
    • Modernizacja zasobów sprzętowych, np. 
      • szybkie, wytrzymałe i bezbłędne skanery firmy Zebra oparte o elastyczny system Android,
      • szybkie i bezawaryjne sieciowe drukarki etykiet,
      • aplikatory znacznie przyspieszające etykietowanie pudeł
    • Modernizacja zasobów IT, np. poprzez wdrożenie:
      • ibcsTiger, WMS który pozwala zapanować nad procesami logistycznymi w czasie rzeczywistym,
      • ibcsCloud: ekosystemu aplikacji do bezpiecznego korzystania w chmurze, bez inwestycji we własną infrastrukturę czy w dodatkowy sprzęt.
      • Systemy do kompletacji głosowej. 
    • Rozwiązania nowej generacji:
      • system RFID, ułatwiający zarządzanie narzędziami pracy,
      • roboty AMR, które przejmą i zautomatyzują zadania związane z fizycznym ruchem towarów,
      • systemy ibcsSmartCam oraz ibcsDetector, które dzięki sztucznej inteligencji (AI) zadbają o bezpieczeństwo pracowników i wykrywanie incydentów.
    • Profesjonalne doradztwo. Planując wdrożenia, zwracamy szczególną uwagę na:
      • charakterystykę procesów magazynowych i kompletacji zamówień,
      • metodykę współpracy Twojego zespołu,
      • fizyczne ograniczenia magazynu.
    • Kompleksowe podejście do wdrożeń. Naszym celem jest maksymalizowanie wydajności i niezawodności całego systemu logistyki w Twojej firmie. Rozmawiamy z pracownikami różnych szczebli, aby gruntownie poznać problemy i potrzeby firmy w jak najdłuższym horyzoncie czasowym. 
    • Profesjonalne szkolenia, które wyeliminują luki kompetencyjne.
    • Szybka reakcja na nietypowe problemy z obszaru łańcucha dostaw (SCM) w e-commerce, dzięki bogatej bazie studiów przypadków i gotowych rozwiązań zagranicznych, wypracowanych w społeczności integratorów IBCS Group (Czechy, Słowacja, Węgry, Bułgaria). 

    Po wdrożeniu, obejmujemy klienta opieką serwisową gwarantującą ciągłość procesów logistycznych. Dzięki elastycznym wariantom umów, możesz mieć dostęp do helpdesku nawet w trybie 24/7 – od konsultacji telefonicznej, po zdalne wsparcie administracyjne. W naprawach sprzętu rozszerzamy warunki producenta. Możesz liczyć na obsługę logistyczną, przywracanie oprogramowania, testy po naprawach i ponowne konfiguracje zgodnie z charakterystyką Twojego procesu logistycznego. Dostarczamy ponadto sprzęt zastępczy. Sprawdź i wybierz swoje warunki serwisu>>> 

    Porozmawiaj z konsultantem

    Zaufali nam

    Do realizacji wdrożenia zgłosiło się wielu oferentów. Jednak zakres rozwiązania proponowanego przez IBCS Poland, a także dodatkowe elementy związane z monitorowaniem i zarządzaniem siecią w ramach tych funkcjonalności, zdecydowały o wyborze właśnie tego rozwiązania – tłumaczy Zbigniew Koplin z Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy.

    Co warto podkreślić, wydajność magazynu wzrosła powyżej zakładanej wartości. Przyczyniło się to do realnych oszczędności finansowych. Jesteśmy w pełni zadowoleni z wdrożenia i jego efektów oraz współpracy z IBCS Poland.

    Zgodnie z założeniami, poprawiła się ergonomia pracy, zmniejszyła się liczba błędów, a procesy magazynowe zostały zoptymalizowane. Technologia pick-by-voice przyczyniła się również do przyspieszenia zbiórki i etapu wydania towarów, a także do wzrostu wydajności i efektywności kompletacji.

    System jest scentralizowany i łatwo zarządzać nim z jednego miejsca. Generuje on nie tylko oszczędność środków, ale również oszczędność czasu – wcześniej wydruk ręczny wykonywany był przez pracowników i operatorów wszystkich stanowisk. (…) Uniwersalna architektura znacznie skróciła czas przestojów, ułatwia prace serwisowe i dodatkowo w dużej mierze wyeliminowała ludzkie błędy.