IBCS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zrealizowała projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pn. „ibcsDock/ibcsCloud: zautomatyzowany system rejestracji przepływu towarów w magazynie”.
System głosowej kompletacji zamówień to sposób na wysoką wydajność i niezawodność. Szybkie, sprawne i bezbłędne kompletowanie zamówień za pomocą komend głosowych, zwiększające ergonomię pracy. Dołącz do liderów nowoczesnej, bezpiecznej i szybkiej logistyki.
Sprawdź, jak możesz osiągnąć takie rezultaty w swojej firmie.
Nie ryzykuj strat finansowych na nieefektywną pracę. Twój system pick by voice może głosowo poprowadzić operatora po kolejnych etapach realizacji zadania. Szkolenie trwa zaledwie kilka godzin, pracownik szybko osiąga maksymalną wydajność, co jest szczególnie istotne w przypadku dużej rotacji oraz zatrudniania pracowników sezonowych.
Są wyposażeni w zestaw słuchawkowy z mikrofonem oraz terminal umieszczony w kaburze na pasku biodrowym; terminal komunikujący się z jednej strony przez Wi-Fi z systemem WMS a z drugiej strony przez Bluetooth z zestawem słuchawkowym.
Chcesz, aby Twój magazyn pracował w tak wydajny sposób?
Fundament: Twój system WMS, który zawiera całą logikę działania magazynu.
Aplikacje przez nas wdrażane jako middleware wyróżniają się elastycznością integracji z różnymi systemami zarządzania magazynem:
Zestaw dla pracownika: terminal (głosowy Honeywell serii A700x(link) lub terminal z systemem Android – typu przemysłowy smartfon albo typu pistoletowego) oraz zestaw słuchawkowy z mikrofonem. Elementy zestawu komunikują się między sobą za pomocą Bluetooth (opcjonalnie – kabla), a z systemem WMS drogą Wi-Fi.
Niewłaściwy dobór sprzętu i oprogramowania do warunków pracy w Twoim magazynie oraz do pozostałych elementów Twojego systemu logistycznego może zwiększyć koszty wdrożenia. Brak doświadczenia dostawcy w technologii głosowej oraz procesach magazynowych może wydłużyć proces wdrożenia rozwiązania i spowodować, że możliwości systemu głosowego nie zostaną w pełni wykorzystane.
W IBCS Poland możesz liczyć na gruntowną analizę Twojego środowiska magazynowego i rozszerzenie wdrożenia o rozwiązania optymalizujące logistykę. Dzięki historii ponad 1500 wdrożeń IT w czasie ponad 20 lat, sprawnie diagnozujemy słabe punkty procesów logistycznych.
W czasie implementacji głosowego systemu kompletacji możemy dodatkowo zapewnić:
Optymalizację istniejących rozwiązań, np. audyt sieci LAN/WLAN.
Projekt i dostarczenie systemu oznakowania magazynu, z elementami o trwałości gwarantowanej pisemnie nawet do 50 – 100 lat.
Modernizację zasobów sprzętowych, np. o:
Modernizację zasobów IT, np. wdrażając:
Bezpieczne wprowadzenie rozwiązań nowej generacji:
Profesjonalne doradztwo. Planując wdrożenia, zwracamy szczególną uwagę na:
Profesjonalne szkolenia, które wyeliminują luki kompetencyjne.
Po wdrożeniu, każdego klienta obejmujemy polityką serwisową zorientowaną na zabezpieczenie ciągłości procesów logistycznych. Dzięki elastycznym wariantom umów, możesz mieć dostęp do helpdesku nawet w trybie 24/7. Od konsultacji telefonicznej, po zdalne wsparcie administracyjne. W naprawach sprzętu rozszerzamy warunki producenta. Możesz liczyć na obsługę logistyczną, przywracanie oprogramowania, testy po naprawach i ponowne konfiguracje zgodnie z charakterystyką Twojego procesu logistycznego. Dostarczamy ponadto sprzęt zastępczy. Sprawdź i wybierz swoje warunki serwisu>>>
Zdarzają Ci się nietypowe problemy?
Możemy na nie szybko zareagować, dzięki bogatej bazie studiów przypadków i gotowych rozwiązań zagranicznych. Wypracowanych w społeczności integratorów IBCS Group (Czechy, Słowacja, Węgry, Bułgaria).
Zaufali nam
Do realizacji wdrożenia zgłosiło się wielu oferentów. Jednak zakres rozwiązania proponowanego przez IBCS Poland, a także dodatkowe elementy związane z monitorowaniem i zarządzaniem siecią w ramach tych funkcjonalności, zdecydowały o wyborze właśnie tego rozwiązania – tłumaczy Zbigniew Koplin z Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy.
Co warto podkreślić, wydajność magazynu wzrosła powyżej zakładanej wartości. Przyczyniło się to do realnych oszczędności finansowych. Jesteśmy w pełni zadowoleni z wdrożenia i jego efektów oraz współpracy z IBCS Poland.
Zgodnie z założeniami, poprawiła się ergonomia pracy, zmniejszyła się liczba błędów, a procesy magazynowe zostały zoptymalizowane. Technologia pick-by-voice przyczyniła się również do przyspieszenia zbiórki i etapu wydania towarów, a także do wzrostu wydajności i efektywności kompletacji.
System jest scentralizowany i łatwo zarządzać nim z jednego miejsca. Generuje on nie tylko oszczędność środków, ale również oszczędność czasu – wcześniej wydruk ręczny wykonywany był przez pracowników i operatorów wszystkich stanowisk. (…) Uniwersalna architektura znacznie skróciła czas przestojów, ułatwia prace serwisowe i dodatkowo w dużej mierze wyeliminowała ludzkie błędy.