IBCS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zrealizowała projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pn. „ibcsDock/ibcsCloud: zautomatyzowany system rejestracji przepływu towarów w magazynie”.
Usprawnij swoje procesy logistyczne i zabezpiecz swoją pozycję sprawdzonego partnera w łańcuchach dostaw. Wybierz kompleksowe wdrożenia w obszarze SCM z IBCS Poland.
Czy dostrzegasz słabe punkty swojego systemu zarządzania magazynem, które powodują ryzyko stopniowej utraty klientów i reputacji?
Możesz pozbyć się tych trudności i zoptymalizować procesy logistyczne. Wybierz IBCS Poland. Kompleksowego integratora w obszarze SCM z ponad 20-letnim doświadczeniem w Polsce i Europie Środkowej.
Zwróć uwagę na najważniejsze ryzyka dla płynności procesów logistycznych.
Dobieramy i wdrażamy sprzęt oraz oprogramowanie, żeby maksymalizować produktywność Twojego systemu logistycznego. Instalujemy rozwiązanie, testujemy i otaczamy ochroną serwisową cały zakres wdrożenia, a nawet całą logistykę w Twojej firmie. Dla Ciebie to jeden numer telefonu w razie jakiegokolwiek problemu, szybka diagnoza i rozwiązanie.
Dzięki historii ponad 1500 wdrożeń IT w czasie ponad 20 lat, szybko odnajdujemy i diagnozujemy słabe punkty procesów logistycznych. Następnie modernizujemy firmę klienta kompleksowo i dbamy o sprawne działanie naszych rozwiązań bez generowania przestojów.
Przeprowadzamy profesjonalne szkolenia, które eliminują luki kompetencyjne w zakresie logistyki.
Profesjonalne doradztwo z inicjatywą.
Indywidualnie podchodzimy do każdego obiektu. Uważnie słuchamy Twoich spostrzeżeń. Planując wdrożenia, zwracamy szczególną uwagę na: charakterystykę procesów na hali sprzedaży i magazynowych oraz metodologię współpracy Twojego zespołu. Rozmawiamy z pracownikami różnych szczebli, aby gruntownie poznać problemy i potrzeby firmy w jak najdłuższym horyzoncie czasowym. Szybki dostęp do unikalnej wiedzy.
Diagnostykę opieramy na bazie studiów przypadków i gotowych rozwiązań zagranicznych, wypracowanych w społeczności integratorów IBCS Group (Czechy, Słowacja, Węgry, Bułgaria). W ten sposób możemy zareagować sprawnie nawet na nietypowe problemy.
Projekt – wdrożenie – serwis.
Nasza polityka serwisowa to bezpieczeństwo ciągłości Twoich procesów. Dzięki elastycznym wariantom umów, możesz mieć dostęp do helpdesku w trybie 24/7 lub w standardowych godzinach roboczych. Od konsultacji telefonicznej, po zdalne wsparcie administracyjne.
W naprawach sprzętu rozszerzamy warunki producenta. Możesz liczyć na obsługę logistyczną, przywracanie oprogramowania, testy po naprawach i ponowne konfiguracje zgodnie z charakterystyką Twoich procesów. Dostarczamy ponadto sprzęt zastępczy.
Zaufali nam
Do realizacji wdrożenia zgłosiło się wielu oferentów. Jednak zakres rozwiązania proponowanego przez IBCS Poland, a także dodatkowe elementy związane z monitorowaniem i zarządzaniem siecią w ramach tych funkcjonalności, zdecydowały o wyborze właśnie tego rozwiązania – tłumaczy Zbigniew Koplin z Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy.
Co warto podkreślić, wydajność magazynu wzrosła powyżej zakładanej wartości. Przyczyniło się to do realnych oszczędności finansowych. Jesteśmy w pełni zadowoleni z wdrożenia i jego efektów oraz współpracy z IBCS Poland.
Zgodnie z założeniami, poprawiła się ergonomia pracy, zmniejszyła się liczba błędów, a procesy magazynowe zostały zoptymalizowane. Technologia pick-by-voice przyczyniła się również do przyspieszenia zbiórki i etapu wydania towarów, a także do wzrostu wydajności i efektywności kompletacji.
System jest scentralizowany i łatwo zarządzać nim z jednego miejsca. Generuje on nie tylko oszczędność środków, ale również oszczędność czasu – wcześniej wydruk ręczny wykonywany był przez pracowników i operatorów wszystkich stanowisk. (…) Uniwersalna architektura znacznie skróciła czas przestojów, ułatwia prace serwisowe i dodatkowo w dużej mierze wyeliminowała ludzkie błędy.