IBCS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zrealizowała projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pn. „ibcsDock/ibcsCloud: zautomatyzowany system rejestracji przepływu towarów w magazynie”.
ibcsLabel to narzędzie, które przynosi znaczące ułatwienia w śledzeniu przepływu towarów poprzez dokładne oznakowanie nośników, takich jak palety, za pomocą etykiet logistycznych. Dzięki wykorzystaniu standardu GS1 do oznakowania opakowań i nośników, aplikacja ta ułatwia procesy logistyczne oraz rejestrację danych na każdym etapie łańcucha dostaw.
Ważnym elementem ibcsLabel jest funkcja archiwizacji informacji o wygenerowanych nośnikach i opakowaniach. W przypadku kryzysowej sytuacji, takiej jak wadliwy towar, aplikacja ta może szybko wylistować wszystkie utworzone nośniki, zawierające dany wadliwy towar. Dzięki temu możliwe jest szybkie i skuteczne reagowanie na problemy w łańcuchu dostaw.
Oprogramowanie ibcsLabel zawiera gotowe szablony etykiet, zaprojektowane zgodnie z wymaganiami głównych sieci handlowych działających na rynku polskim.
Zaufali nam
Do realizacji wdrożenia zgłosiło się wielu oferentów. Jednak zakres rozwiązania proponowanego przez IBCS Poland, a także dodatkowe elementy związane z monitorowaniem i zarządzaniem siecią w ramach tych funkcjonalności, zdecydowały o wyborze właśnie tego rozwiązania – tłumaczy Zbigniew Koplin z Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy.
Co warto podkreślić, wydajność magazynu wzrosła powyżej zakładanej wartości. Przyczyniło się to do realnych oszczędności finansowych. Jesteśmy w pełni zadowoleni z wdrożenia i jego efektów oraz współpracy z IBCS Poland.
Zgodnie z założeniami, poprawiła się ergonomia pracy, zmniejszyła się liczba błędów, a procesy magazynowe zostały zoptymalizowane. Technologia pick-by-voice przyczyniła się również do przyspieszenia zbiórki i etapu wydania towarów, a także do wzrostu wydajności i efektywności kompletacji.
System jest scentralizowany i łatwo zarządzać nim z jednego miejsca. Generuje on nie tylko oszczędność środków, ale również oszczędność czasu – wcześniej wydruk ręczny wykonywany był przez pracowników i operatorów wszystkich stanowisk. (…) Uniwersalna architektura znacznie skróciła czas przestojów, ułatwia prace serwisowe i dodatkowo w dużej mierze wyeliminowała ludzkie błędy.