IBCS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zrealizowała projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pn. „ibcsDock/ibcsCloud: zautomatyzowany system rejestracji przepływu towarów w magazynie”.
Jesteśmy dostawcą rozwiązań optymalizujących procesy logistyczne w obszarze łańcucha dostaw.
Od prawie dwóch dekad wspieramy firmy produkcyjne i handlowe oraz operatorów logistycznych zwiększając efektywność ich działania w obszarze logistyki.
Nasi specjaliści tworzą – jeden z największych w Polsce – ośrodek kompetencyjny w obszarze logistyki magazynowania i informatycznych rozwiązań mobilnych, oferujący skuteczny poziom doradztwa w zakresie:
Współpracujemy z najdynamiczniej rozwijającymi się organizacjami z sektora handlowego, transportowego, spożywczego, motoryzacyjnego, produkcyjnego, farmaceutycznego i wielu innych.
Do grona naszych Klientów należą m. in.: Auchan Polska, Binder International, Black Red White, CNH Polska, Dekorglass, Delphi Automotive Systems Polska, DHL Express, Farmacol, Grupa Muszkieterów (Intermarche, Bricomarche), Hellmann Worldwide Logistics, Leroy Merlin Polska, Michelin Polska – STOMIL Olsztyn, Oriflame, Sokołów, UPS Polska, Raben, FM Polska, Unilever Polska, DPD, PKS Multispedytor, Cargill, Colgate Palmolive, VALEO, PKP INTERCITY, Faurecia i wiele innych.
IBCS Poland wchodzi w skład międzynarodowej grupy IBCS Group będącej jedną z największych organizacji na rynkach Europy Środkowej.
Podstawową działalnością Grupy jest integracja logistycznych systemów IT i wdrożenia dedykowanych rozwiązań wykorzystujących automatyczną identyfikację danych, RFID, bezprzewodową transmisję danych oraz trwałe znakowanie towarów i podzespołów.
Konsultacje w zakresie obsługi procesów logistycznych, optymalizacji pracy na magazynie, pre-analiza i analiza wdrożeniowa, studium wykonalności, rekomendacje w zakresie doboru technologii i urządzeń.
Usługi programistyczne, konsultacje / asysta techniczna, prace przygotowawcze, zarządzanie projektem
Usługi wdrożeniowe, usługi instalacyjne, asysta, szkolenia, przygotowanie spersonalizowanej dokumentacji, zarządzanie projektem.
Wsparcie na terenie Polski i Europy Środkowej, umowy serwisowe dostosowane do indywidualnych potrzeb, ekspresowe naprawy urządzeń i aplikacji, zarządzanie urządzeniami i aplikacjami, telefoniczna pomoc techniczną.