IBCS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zrealizowała projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pn. „ibcsDock/ibcsCloud: zautomatyzowany system rejestracji przepływu towarów w magazynie”.
Szybka diagnostyka i bezpieczeństwo ciągłości procesów. Zagwarantuj ciągłość procesów logistycznych w swojej firmie ze wsparciem naszych serwisantów. Wybierz jedną, skonsolidowaną umowę serwisową z IBCS Poland obejmującą sprzęt wszystkich marek, oprogramowanie i sieci informatyczne.
Chcesz zamienić te obciążenia na szybką diagnostykę problemów i serwis gwarantujący płynność pracy procesów logistycznych w Twojej firmie? Wybierz IBCS Poland,integratora rozwiązań w obszarze łańcucha dostaw z ponad 20-letnim doświadczeniem w Polsce i Europie Środkowej, który zatrudnia wysoko wykwalifikowanych specjalistów. Każdy nasz serwisant dysponuje odpowiednimi kompetencjami i jest w stanie zapewnić profesjonalną pomoc.
Nie ryzykuj. Wybierz plany serwisowe IBCS Poland. Zyskasz pewność kompleksowej obsługi całego zakresu oprogramowania i sprzętu przez doświadczonych serwisantów.
W IBCS Poland liczy się także refleks i dostęp do wiedzy. Wyróżniają nas szybkie reakcje nawet na nietypowe problemy. Diagnostykę opieramy o bazę studiów przypadków i gotowych rozwiązań zagranicznych, wypracowanych w społeczności integratorów IBCS Group (Czechy, Słowacja, Węgry, Bułgaria).
Zaufali nam
Do realizacji wdrożenia zgłosiło się wielu oferentów. Jednak zakres rozwiązania proponowanego przez IBCS Poland, a także dodatkowe elementy związane z monitorowaniem i zarządzaniem siecią w ramach tych funkcjonalności, zdecydowały o wyborze właśnie tego rozwiązania – tłumaczy Zbigniew Koplin z Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy.
Co warto podkreślić, wydajność magazynu wzrosła powyżej zakładanej wartości. Przyczyniło się to do realnych oszczędności finansowych. Jesteśmy w pełni zadowoleni z wdrożenia i jego efektów oraz współpracy z IBCS Poland.
Zgodnie z założeniami, poprawiła się ergonomia pracy, zmniejszyła się liczba błędów, a procesy magazynowe zostały zoptymalizowane. Technologia pick-by-voice przyczyniła się również do przyspieszenia zbiórki i etapu wydania towarów, a także do wzrostu wydajności i efektywności kompletacji.
System jest scentralizowany i łatwo zarządzać nim z jednego miejsca. Generuje on nie tylko oszczędność środków, ale również oszczędność czasu – wcześniej wydruk ręczny wykonywany był przez pracowników i operatorów wszystkich stanowisk. (…) Uniwersalna architektura znacznie skróciła czas przestojów, ułatwia prace serwisowe i dodatkowo w dużej mierze wyeliminowała ludzkie błędy.