IBCS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zrealizowała projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pn. „ibcsDock/ibcsCloud: zautomatyzowany system rejestracji przepływu towarów w magazynie”.

Zobacz więcej

System ewidencji środków trwałych EVIDEI

Większa wydajność magazynu i bezpieczeństwo prawne

Szybka inwentaryzacja kodów kreskowych z RFID - System ewidencji środków trwałych EVIDEI - IBCS Poland - programy do inwentaryzacji
80
firm używających programu
Szybka inwentaryzacja kodów kreskowych z RFID - System ewidencji środków trwałych EVIDEI - IBCS Poland - programy do inwentaryzacji
oszczędność 9
pensji jednego pracownika w okresie inwentaryzacji*
Szybka inwentaryzacja kodów kreskowych z RFID - System ewidencji środków trwałych EVIDEI - IBCS Poland - programy do inwentaryzacji
3x
szybsza inwentaryzacja

Jeśli remanenty w Twojej firmie są czasochłonne i kosztowne z powodu:

  • żmudnego zliczania wszystkich środków trwałych jeden po drugim,
  • nieodzownego braku precyzji lub chaosu związanego z ręczną inwenturą,
  • strat czasu na wykrywanie błędów ludzkich i poprawianie ich,
  • braku wsparcia odpowiedniej bazy danych, co uniemożliwia porównanie wyników inwentaryzacji w poszczególnych okresach lub działach
  • analizę danych,
  • ryzyka niezgodności procesów z ustawą,

lub jeśli używasz oprogramowania do inwentaryzacji, ale sprawia ono problemy takie, jak:

  • skomplikowana obsługa programu, zmuszająca do uruchamiania szkoleń dla nowych pracowników,
  • brak kompatybilności systemu do inwentaryzacji z innymi narzędziami w Twojej firmie,
  • konieczność blokowania systemów do zarządzania magazynem na czas inwentaryzacji,
  • wysokie koszty oprogramowania i sprzętu usprawniającego ten proces,
  • brak opcji czytania tagów RFID, który zmusza do fizycznego odsłaniania kodów kreskowych środków trwałych,

    form-icon
    Masz pytania?
    Skontaktuj się z nami
    Imię i nazwisko*
    E-mail*
    Telefon*
    Wiadomość


    Sprawdź, ile dokładnie możesz zyskać dzięki wdrożeniu modułu EVIDEI?

    EVIDEI zapewnia:

    • sprawne i dokładne wprowadzanie danych w programie,
    • szybką i bezbłędną inwentaryzację z precyzyjnym jej przygotowaniem,
    • łatwy dostęp do ewidencji wszystkich środków trwałych, w tym dane historyczne gotowe do analiz.

    Co dokładnie umożliwia nasz system?

    • Tworzenie wielopoziomowej struktury organizacyjnej.
    • Dostępne w programie operacje na środkach trwałych:
      • wprowadzanie, edycja, usuwanie
      • dodawanie notatek i zdjęć
      • inwentaryzacja
      • import / eksport danych
    • Przypisywanie środków do różnych poziomów struktury, a także do konkretnych pracowników.
    • Drukowanie etykiet.
    • Tworzenie raportów.

    Systemu EVIDEI to tylko 3 komponenty, które wdrażamy w 2 tygodnie.

    • Host lokalny lub serwer w sieci lokalnej.Parametry bazy danych: MS SQL 2012 i wyżej, opcjonalnie bezpłatna edycja Express.
    • Aplikacja PC: do procesów ewidencyjnych.Wymagania minimalne komputera: Windows 7, dysk 250 MB, RAM 1GB, port USB, ew. dostęp do sieci lokalnej.
    • Aplikacja mobilna: program do kompleksowego spisu z natury.Wymagania: terminal z systemem Android + czytnik kodów, ew. (do niewielkich inwentaryzacji) smartfon, komunikacja z PC.

    Maksymalną wydajność osiągniesz łącząc EVIDEI z systemem tagów RFID.

    Sprawdź, o ile możesz zwiększyć wydajność systemu logistycznego swojej firmy.

     

    Szukasz najlepszej na rynku oferty oprogramowania, dzięki któremu inwentaryzacja środków trwałych przebiegnie wydajniej?

    Jeśli ograniczysz się do dostawcy samej aplikacji, szybko pojawią się wątpliwości.

    • Czy ten program jest optymalny dla naszej firmy?
    • Jak zintegrować go z resztą systemów?
    • Czy pracownicy wystarczająco szybko nauczą się prowadzić inwentaryzacje środków trwałych w nowy sposób?
    • Czy rozwiązanie będzie pasować do naszego sprzętu — lub: jakich skanerów potrzebujemy?
    • Czy jeśli sprzęt będzie do wymiany, oprogramowanie będzie nas ograniczać w wyborze nowego?
    • Do kogo zadzwonić w razie problemów, awarii i braku kompatybilności, jeśli sprzęt i oprogramowanie pochodzą z różnych źródeł?

    Zaoszczędź czas i zredukuj ryzyko przestojów z powodu problemów technicznych dzięki nowoczesnemu i profesjonalnemu programowi.

    W IBCS Poland zbudujemy dla Twojej firmy kompletny proces inwentaryzacji. Nowoczesny, sprawny i odporny na czynniki środowiskowe.

     

    • Przeanalizujemy Twoje istniejące procesy i zasoby środków trwałych,
    • doradzimy optymalne rozwiązania w zakresie sprzętu i oprogramowania,
    • kompleksowo wdrożymy nowy system i zintegrujemy go z resztą procesów,
    • dobierzemy cały potrzebny sprzęt, aby pasował do obecnych potrzeb (jak skanowanie w warunkach dużej wilgotności czy ryzyka interferencji) i był gotowy na przyszłe – np. sprawne odnajdywanie środków trwałych po zmianie lokalizacji,
    • doradzimy, jak sprawnie przeprowadzać inwentaryzacje, aby wykorzystać cały potencjał naszego oprogramowania i sprzętu,
    • otoczymy opieką doradczą i serwisową każdy składnik systemu do inwentaryzacji. Sprawdź warunki serwisu>>>

    Rozważasz modernizację w obszarze inwentaryzacji? Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki programowi EVIDEI

    Dlaczego warto korzystać z programu do inwentaryzacji?

    Inwestycja w odpowiednio dobrane rozwiązania IT przekłada się na wymierny zysk m.in. poprzez oszczędność czasu. Programy do inwentaryzacji środków trwałych takie jak nasz pozwalają na ułatwienie i automatyzację wielu procesów, które bez ich zastosowania trzeba by wykonywać ręcznie. W efekcie cała procedura przebiegnie znacznie szybciej – zamiast zajmować np. kilka tygodni, udaje się ją zakończyć w ciągu paru dni. Profesjonalny system informatyczny umożliwia ponadto zmniejszenie liczby osób zaangażowanych w pracę, w związku z czym mogą zostać oddelegowane do innych, bardziej skomplikowanych zadań.

    Poza poprawą efektywności inwentaryzacja środków trwałych z naszym systemem jest również maksymalnie precyzyjna. Unikając błędów oraz mając pewność prawidłowego i rzetelnego odzwierciedlenia aktualnych stanów, zyskujesz przejrzysty wgląd w rzeczywistą sytuację przedsiębiorstwa w tym zakresie. Oferowany program jest czytelny w obsłudze i wyposażony w intuicyjne menu, dlatego z powodzeniem korzystać z niego mogą pracownicy różnego szczebla. Zaufaj nam i przekonaj się, że da się wykonać sprawny i szybki remanent!

    Zaufali nam

    Do realizacji wdrożenia zgłosiło się wielu oferentów. Jednak zakres rozwiązania proponowanego przez IBCS Poland, a także dodatkowe elementy związane z monitorowaniem i zarządzaniem siecią w ramach tych funkcjonalności, zdecydowały o wyborze właśnie tego rozwiązania – tłumaczy Zbigniew Koplin z Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy.

    Co warto podkreślić, wydajność magazynu wzrosła powyżej zakładanej wartości. Przyczyniło się to do realnych oszczędności finansowych. Jesteśmy w pełni zadowoleni z wdrożenia i jego efektów oraz współpracy z IBCS Poland.

    Zgodnie z założeniami, poprawiła się ergonomia pracy, zmniejszyła się liczba błędów, a procesy magazynowe zostały zoptymalizowane. Technologia pick-by-voice przyczyniła się również do przyspieszenia zbiórki i etapu wydania towarów, a także do wzrostu wydajności i efektywności kompletacji.

    System jest scentralizowany i łatwo zarządzać nim z jednego miejsca. Generuje on nie tylko oszczędność środków, ale również oszczędność czasu – wcześniej wydruk ręczny wykonywany był przez pracowników i operatorów wszystkich stanowisk. (…) Uniwersalna architektura znacznie skróciła czas przestojów, ułatwia prace serwisowe i dodatkowo w dużej mierze wyeliminowała ludzkie błędy.