IBCS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zrealizowała projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pn. „ibcsDock/ibcsCloud: zautomatyzowany system rejestracji przepływu towarów w magazynie”.

Zobacz więcej
kontrakty serwisowe
Aktualności

Zminimalizuj ryzyko przestojów dzięki kontraktom na naprawę sprzętu

Awaria drukarki, terminala czy skanera? Nawet jedno niesprawne urządzenie może poważnie utrudnić wykonywanie codziennych czynności przez pracowników sklepu lub magazynu. A na to firmy z branży Retail nie mogą sobie pozwolić. Jak skrócić czas potrzebny na naprawę sprzętu? Poznaj szybkie i wygodne rozwiązanie – kontrakty serwisowe!

 

Jak działa serwis sprzętu dla firm z zawartymi kontraktami?

Kontrakt serwisowy obowiązuje w przypadku zakupu urządzenia (można go również nabyć dla już posiadanych urządzeń) i wystawienia certyfikatu nabycia. W ramach takiego kontraktu możesz korzystać z usług naprawy sprzętu: terminali, drukarek, skanerów – urządzeń wykorzystywanych w branży Retail.

Kontrakty serwisowe działają jak abonament – możesz zawsze oczekiwać najwyższej jakości usług. Opłat dokonujesz z góry, za 1 rok, 2 lub 3 lata. Jeśli w tym czasie będziesz potrzebować serwisu, nie będziesz płacić za niego dodatkowo.

Każdy klient może zdecydować, na jaki czas chce podjąć współpracę. Gdy kończy się okres ważności kontraktu, możesz  przedłużyć go o kolejny rok lub 2 lata.

Korzyści dla firm korzystających z kontraktów na serwis sprzętu

Dzięki kontraktowi serwisowemu zyskujesz nie tylko dostęp do wsparcia specjalistów, ale również:

  • Szybkie rozwiązanie swoich problemów – sprzęt jest naprawiany do 5 dni roboczych (w zależności od danego przypadku).
  • Bezpłatne przedłużenie gwarancji producenta na wady fabryczne o nawet 5 lat (w zależności od wykupionego kontraktu) – jeśli wykryjesz taką wadę w ciągu tego czasu, zostanie ona naprawiona bez dodatkowych opłat.
  • Możliwość skorzystania ze sprzętu zastępczego w czasie, gdy naprawiamy Twoje urządzenia. Dzięki temu realizujesz codzienne zadania bez opóźnień czy strat finansowych.
  • Bezpłatne naprawy usterek, które powstały w wyniku uszkodzeń mechanicznych lub codziennej eksploatacji.
  • Oszczędność pieniędzy i czasu – nie musisz za każdym razem szukać serwisantów, czekać na wykonanie usługi i dokonywać dodatkowych opłat.
  • Minimum formalności – wystarczy skontaktować się z serwisem i opisać problem, a specjaliści skontaktują się z Tobą w sprawie szczegółów.

Czy kontrakt na serwis sprzętu to rozwiązanie dla Twojej firmy? W jakich branżach to się opłaca?

Z kontraktów serwisowych chętnie korzystają firmy, w których brak terminala, skanera czy drukarki znacznie utrudniłyby codzienną pracę. Dotyczy to sklepów wielkopowierzchniowych, magazynów, centrów logistycznych. W każdym z takich miejsc brak dostępu do urządzeń przez nawet kilka dni to ryzyko opóźnień i przestojów – zwłaszcza gdy do awarii dojdzie w okresie spiętrzenia zadań.

W każdym z takich przypadków reagujemy szybko. Po zgłoszeniu usterki prosimy klientów o przesłanie sprzętu, a sami na miejsce wysyłamy urządzenie zastępcze – kompatybilną drukarkę, skaner czy terminal. Dzięki temu pracownicy mogą kontynuować wykonywanie swoich obowiązków w normalnym trybie, bez konieczności przeszkolenia i zapoznawania się z nowymi urządzeniami.

Korzystasz intensywnie ze sprzętu do znakowania towarów w magazynach, sieciach handlowych, sklepach? Z czasem będzie się on zużywał i coraz częściej ulegał usterkom. Opłaty w ramach kontraktu są w takich przypadkach bardziej opłacalne finansowo niż ponoszone każdorazowo wydatki na naprawy w serwisie.

Chcesz poznać ofertę dla swojej firmy? Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej na temat kontraktów na serwis sprzętu!